R.兮子

I live to amuse.

【肖根】#肖根如是说

Happy Valentine's Day 💘

#肖根如是说

Shaw:"When I first met you, I knew I would love you. You are so beautiful, pieces of broken soul scattered around, I pick up piece by piece, and carefully sew. "

Root:"I didn't think I'd fall in love with anyone, but gradually my inappropriate flirting with you became my pursuit. You knew I loved you, but you weren't sure at the time. "

Root:"Until you were captured by the samaritans, my world fell apart, and I turned against the god I had trusted in order to get you back." 

Shaw:"It wasn't until the samaritans caught me, and I realized that seven thousand simulations couldn't get me to put a bullet in your heart, that I knew my heart, even if it had never been emotional, even if I was antisocial, would do it for you a thousand times over."

 Four-Alarm Fire is the best adjective in our relationship, because we love so deeply and love so bravely.

When I hold you, I feel like I hold the whole world

Shaw:"当我第一次见到你,我就知道自己会爱上你。你是那样美丽,破碎的灵魂一片片散落四周,我一片一片的拾起,又小心翼翼的缝合。" 

Root:"我本以为我不会爱上任何人,但渐渐的,我和你不恰当的调情成为了我的追求方式,你知道我很爱你,但那时候你也不确定,毕竟我们都忙着拯救世界。" 

Root:"直到你被撒玛利亚人抓去,我的世界一瞬间崩塌,我与自己信任的上帝作对,只为了想要把你找回。"

Shaw:"直到我被撒玛利亚人抓去,我发现七千多次的模拟都无法让我把子弹打进你的心脏时,我明白了自己的心,哪怕它从来没有过感情,哪怕我是个反社会,我会为了你,千千万万遍。"

四级火警是我们关系最好的形容词,因为我们爱的那么深沉,爱的那么勇敢。

而当我抱住了你,我感觉我抱住了整个世界

评论(2)

热度(40)

  1. 共5人收藏了此文字
只展示最近三个月数据